5 Mayıs 2012 Cumartesi

Hayat Çok Sensiz


Dikkat!
Bu metindeki tüm acılar ve yoksunluklar tamamiyle hayal ürünüdür.


Kirpiklerimin iskeleti çıkıyor mesela..Seni unutmam gerektiğini,unutamadığımda.

Son zamanlarda kullanılmadığından körelmiş kelimeler gibi hissediyorum kendimi.Bir de hisli çaydanlıklarım oldu tabii,gidişinden sonra...
Bir hastalığın ortaya çıkma döneminde aldırmam gereken duygularımı kalbimle birlikte sana bağışlamak istiyorum,müsadenle.Seni sevmenin ne kadar  can alıcı bir eylem olduğunu gör diye.
Yokluğunda yanaklarıma içten uygulanan ses radarları 32 dikişlik yaralar oluşturuyor buselerini özleyen dudaklarımla birlikte,susmaktan bunlar hep biliyorum.Gelsen,konuşsak iyileşeceğim belki de ama sen gelmezsin ki yorgunsundur işte. Geceleri soluk tanine çektiğin o karanlık yorgan ,sabahları üzerinde emanetçi gibi duruyordu bulanık bir uyku kokusuyla.Sahi teninde kokuyor mu tenim hala ?Bu arada yine sana uyumadan evvel,evvelleri anlatan birileri var mı? Severdin sen masalları...
Oradaki gövde gösterilerini,at hırsızlarını , kırpılmış kirpikleri olan soğuk kanlı cadıları ve daha fazla olağanüstülük dolu olan hatta taşma seviyesinde ki satırları. Haa..Bir de geçenlerde oturduğum kuruntu tezgahında hangi cümleye el atsam üstüm başım hep sen oldu kalkamadım oradan,türlü taktiklerin geldi gözümün önüne,cinayet işledim sanırım,kirpiklerime astım seni,gözlerime gömdüm.Biraz sulandı gözlerim ve ardından bir avuç dua okudum.
Ne yapayım!Kanunlar böyle...
Kalktım bir fincan kahve yaptım,bir sigara yaktım..
Biraz da seni özledim işte.


SENEM METİN

0 yorum:

Yorum Gönder